Ocena kompetencji

Umiejętność pracy w zespole

Cena: 399,00 zł za licencję

Zakup w paczkach

Ilość licencjiCena za sztukę
1-10 399,00 zł
11-50 369,00 zł
51-100 339,00 zł
101-500 299,00 zł
500+ 249,00 zł

Międzynarodowe standardy symulacji m-t-m Silnik gry symulacj m-t-m Urealnienie treści symulacji m-t-m Unikalny design symulacji m-t-m Cross-platform symulacji m-t-m

 

Bez komunikacji nie byłoby cywilizacji

Jak często na własnej skórze doświadczasz trudności komunikacyjnych? Czy prowadzą one do wzrostu frustracji? W kontaktach z innymi osobami z zespołu zdarza Ci się pomyśleć "jak on/ona może nie rozumieć o co mi chodzi, przecież mówię wyraźnie!"? A wiesz, że trudności w komunikacji często mogą być niezwykle brzemienne w skutkach i prowadzić do niedomówień, powstawania plotek, etc.?

Zig Ziglar powiedział kiedyś: „Jakość twojego życia zależy od jakości twojej komunikacji”. Umiejętność skutecznego porozumiewania się to najważniejsze źródło powodzenia w każdej dziedzinie Twojego życia. Z badań wynika, że aż 85% życiowego sukcesu uwarunkowane jest umiejętnością komunikacji z ludźmi.

Każdy z nas zna ludzi, którzy są niezwykle przekonywujący. Są to osoby publiczne, aktorzy, mówcy motywacyjni, liderzy. To ludzie, którzy potrafią pociągnąć za sobą innych - czasem są to tłumy. Cały ich sukces uwarunkowany jest właśnie sztuką komunikacji. Ten produkt daje Ci niepowtarzalną okazję sprawdzenia, czy masz zadatki na bycie właśnie taką osobą - a może już nią jesteś, tylko o tym nie wiesz? Dzięki tej symulacji dowiesz się, jak mocne są Twoje kompetencje komunikacyjne.

Produkt ten przeznaczony jest dla każdego - bo każdy z nas na co dzień komunikuje się z innymi ludźmi (różnimy się tylko częstotliwością tych kontaktów). Także bez względu na to, czy jesteś liderem zespołu, sprzedawcą, rodzicem, prezenterem, mówcą, nauczycielem - ten produkt jest dla Ciebie. Dzięki niemu przetestujesz swoje umiejętności komunikacyjne i zidentyfikujesz mocne i słabej strony Twojej komunikacji z innymi ludźmi.

Assessment trwa około 2 godzin, w trakcie których Użytkownik będzie miał możliwość wykazania się w wielu sytuacjach, które wymagają zastosowania swojej wiedzy i doświadczenia z zakresu komunikacji. Symulacja dla każdego będzie miała nieco inny przebieg - w zależności od postępów i dokonywanych wyborów, treść produktu będzie spersonalizowana.

20 typów angażujących ćwiczeń, międzynarodowe standardy będące gwarancją jakości treści merytorycznych oraz zastosowanie technik game designu pozwoliły na uzyskanie niezwykłego, angażującego produktu, którego wartość dodatkowo podkreślona jest unikalnym, malarskim środowiskiem graficznym (postacie i miejsca akcji są tworzone ręcznie przez utalentowanych ilustratorów).

Symulacja oparta jest na multiplatformowym silniku gry i ma na celu postawienie uczestnika w realnych sytuacjach biznesowych oraz skonfrontowanie go z ciekawymi, realnymi postaciami. Postacie we wszystkich produktach tworzone są poprzez zastosowanie profili osobowościowych bazujących na typach MBTI.

Do gory

 

Komunikacja w zespole - międzynarodowy profil kompetencyjny

 6 
kompetencji  39 

wskaźników
behawioralnych

 59 
kryterów
merytorycznych

Profil kompetencyjny symulajca m-t-mProdukt powstał w oparciu o współpracę z zespołem trenerów, assessorów i ekspertów merytorycznych, jednocześnie realizując wysokie wymagania międzynarodowych standardów kształcenia. Symulacja fabularna realizuje założenia urealnienia postaci, miejsc i sytuacji biznesowych z zastosowaniem wirtualnej rzeczywistości realizowanej przez jeden z wiodących silników gier.

Assessment ten, przy sprawdzaniu umiejetności komunikacyjnych Użytkownika, bierze pod uwagę szereg kompetencji, testowanych wg kryteriów merytorycznych, zgodnych z międzynarodowymi standardami NQF. Zaawansowany algorytm precyzuje udział poszczególnych kompetencji w profilu ze względu na ich wagę dla stanowiska pracy.

Do gory

 

Wiedza i umiejętności

W ramach tego assessmentu, Użytkownik będzie badany na obecność kompetencji komunikacyjnych poprzez sprawdzenie, czy w określonych sytuacjach Użytkownik prezentuje określone zachowania.
Badanie to wykaże, czy Użytkownik:

  1. Potrafi zrozumiale komunikować swój punkt widzenia.
  2. Wie, jak aktywnie słuchać, zwracać uwagę na potrzeby innych osób, dążyć do zrozumienia.
  3. Umie stosować adekwatną do komunikatów mowę ciała i rozpoznawać jej znaczenie.
  4. Potrafi posługiwać się perswazją, wypowiadać się w przekonujący sposób.
  5. Umie komunikować się pisemnie w zrozumiały dla innych sposób.  

Kryteria te pozwolą na stwierdzenie, czy badany przejawia następujące kompetencje:

    1. Rozpoznawanie znaczenia mowy ciała,
    2. Prawidłowość komunikacji,
    3. Perswazyjność,
    4. Asertywność.

Badanie implementuje międzynarodowe standardy oceny kwalifikacji (NQF) oraz sprawdzone koncepcje psychologiczne, co gwarantuje wartość merytoryczną treści i obiektywność badania.

Uznawane przez wiele międzynarodowych instytucji kształcących i zgodne z European Qualification Framework standardy zawierają:

    1. Opisy oczekiwanych rezultatów kształcenia.
    2. Kryteria oceny.
    3. Przyporządkowane rezultatom kluczowe kompetencje.

Do gory

 

Jakie korzyści osiągnie Użytkownik?

  1. Przetestowane zostaną kompetencje komunikacyjne według uznanych międzynarodowych standardów.
  2. Sprawdzona zostanie efektywność komunikacji.
  3. Dostanie możliwość "bezbolesnego" sprawdzenia siebie w trudnych i czasem nietypowych sytuacjach, jakie czasami stają na drodze kierownika sprzedaży.
  4. Przetestowany zostanie przez zaawansowaną symulację decyzyjną w postaci fabularnej wykorzystująca realne miejsca i sytuacje.
  5. Wcieli się w postacie oparte o realne typy osobowości (MBTI).
  6. Uzyska łatwiejszą możliwość zmiany ścieżki kariery.
  7. Przygotuje go dobrze do rozmowy rekrutacyjnej na wymarzone stanowisko pracy.
  8. Uzyska raport, wskazujący jego silne strony oraz obszary, które wymagają rozwoju.

Do gory

 

Wsparcie procesów HR

  1. Jest to innowacyjne rozwiązanie dla nowoczesnych działów HR.
  2. Produkt umożliwia oparcie strategii rozwoju kadr o uznane międzynarodowe standardy (NQF).
  3. Po ukończeniu produktu zarówno Użytkownik, jak i specjalista HR, otrzymuje intuicyjny, automatycznie generowany raport.
  4. Jest to wsparcie dla zarządzania międzynarodowymi zespołami.
  5. Zastosowanie tego rozwiązania oszczędza koszty i optymalizuje procesy HR.Przeniesienie najlepszych cech klasycznego Assessment Center do formy elektronicznej.

 Do gory

 

Urealnienie rozgrywki

Treść jest najważniejsza - z tym chyba każdy się zgodzi. Niezwykle ważne jest również w jakiej formie ta treść zostanie podana. Symulacja fabularna daje możliwość pokazania w sposób urealiony całego bogactwa świata, relacji międzyludzkich, czy sytuacji w której się użytkownik znajduje.

Grywalne symulacje, przez zastosowane w nich technologie oprate o silnik gry, nie tylko dają możliwość odtworzenia złożoności świata w parametrach gry, ale urealniania sytuacji przez warstwę graficzną.

Symulacja stanowi alternatywę dla tradycyjnego formularza internetowego i zawiera:

  1. Poczucie konsekwencji własnych decyzji. Najtrwalej człowiek uczy się przez doświadczenie: na własnych sukcesach lub błędach, obserwując skutki własnych działań.
  2. Nieliniową rozgrywkę dającą możliwość przetesowania różnych rozwiązań każdej sytuacji.
  3. Fabułę symulacji, która posiada różne zakończenia zależne od dokonanych przez użytkownika wyborów. Daje to możliwość przetestowania różnych scenariuszy zdarzeń w wirtualnych, symulowanych warunkach, bez ponoszenia kosztów tych wyborów w rzeczywistości.

Inspirujące postacie

Realistyczne, inspirujące postacie tworzone są w oparciu o ugruntowane w koncepcjach psychologicznych profile osobowości. Osobowość postaci w symulacji reprezentowana jest przez ich zachowanie, komunikację niewerbalną, ubiór czy tempr głosu. Szczególną wagę przywiązujemy do zgodność i treści z teorią komunikacji, czy dobrymi praktykami komunikacji w organizacji.

 Do gory

 

  Silnik gry

Zastosowany w m-t-m system stanowi dużo więcej niż prostą elektronizację papierowej wersji Assessment Center (dotychczasowe próby przeniesienia tej metody do postaci elektronicznej kończyły się reprezentacją treści w postaci testów). Zastosowanie silnika symulacji bazującego na silniku gry pozwala na stworzenie o wiele bogatszego świata realnych sytuacji biznesowych, w które w które wciela się użytkownik.

Unity logo Symulacja m-t-m

Technologia Unity3d to bardzo popularne środowisko rozwoju gier zawierające narzędzia do tworzenia interaktywnych treści 2D i 3D. Jedną z jej głównych zalet jest prostota publikacji aplikacji na różne platformy sprzętowe (PC, tablety, smartfony) i systemowe (Windows, Mac, iOS, Android).

Dzięki zastosowaniu tej technologii jesteśmy w stanie:

  1. Tworzyć znacznie bardziej złożone produkty niż tradycyjne produkty eLearningowe.
  2. Zwiększyć interaktywność tworzonych treści (co zbliża symulacje do jakości prezentowanej przez gry).
  3. Tworzyć produkty cross-platform (na PC, tablety, smartphony) z pełną możliwością synchronizacji między różnymi urządzaniami. Użytkownik może zacząć produkt na komputerze PC, a skończyć na tablecie.

 Do gory

 

Z komunikacją zawsze jest problem!

[Stefan] Nie podoba mi się to - powiedział po dłuższej chwili ciszy, kierownik wydziału.
Atmosfera w biurze była tak napięta, ze nawet powietrze zdawało się drżeć, jakby również tkwiło w niecierpliwym oczekiwaniu na rozwój sytuacji.
Siedzący po drugiej stronie biurka Artur zmienił lekko pozycję na skórzanym krześle, które zaskrzypiało w niemym proteście. Widać było po nim zdenerwowanie.
[Artur] Już nie wiem, co mam z tym robić - powiedział - dlatego przyszedłem porozmawiać z Tobą.
[Stefan] Naprawdę jest aż tak źle? - spytał
[Artur] Tak - odparł - Zespół Tomka wydaje się być w rozsypce. Ich wyniki spadły, odkąd Tomek go przejął. Wieczne kłótnie pomiędzy nimi a Tomkiem, a nawet pomiędzy sobą nawzajem sprawiają, że w każdym projekcie, nad którym pracują, notują opóźnienia i utratę jakości.
[Stefan] Jak to możliwe? - spytał. - Tomek miał przecież świetne referencie i już zarządzał zespołami projektowymi.
[Artur] Tak, to prawda - powiedział. - Ale najwidoczniej nie ma wystarczających kompetencji, jeśli chodzi o komunikację.
Stefan oparł brodę na piramidce z dłoni. Widać było, że intensywnie myśli.
[Stefan] Mam pomysł - powiedział po chwili. - nasz dział HR zakupił ostatnio pakiet testów kompetencji. Przetestujemy go z komunikacji. Jeśli test wykaże, ze jednak nie w komunikacji leży problem, będziemy dalej szukać przyczyn.
[Artur] W porządku - odpowiedział Artur. - jeszcze dziś poproszę Hanię z działu HR, żeby wszystko przygotowała.

Do gory