Szkolenie

Mowa ciała i wykrywanie kłamstw

Cena: 399,00 zł za licencję

Zakup w paczkach

Ilość licencjiCena za sztukę
1-10 399,00 zł
11-50 369,00 zł
51-100 339,00 zł
101-500 299,00 zł
500+ 249,00 zł

Miedzynarodowe standardy symulacji m-t-m Silnik gry symulacj m-t-m Urealnienie treści symulacji m-t-m Unikalny design symulacji m-t-m Cross-platform symulacji m-t-m


 Sygnały niewerbalne mówią o nas więcej, niż słowa

Zig Ziglar powiedział kiedyś: „Jakość twojego życia zależy od jakości twojej komunikacji”. Umiejętność skutecznego porozumiewania się to najważniejsze źródło powodzenia w każdej dziedzinie Twojego życia. Z badań wynika, że aż 85% życiowego sukcesu uwarunkowane jest umiejętnością komunikacji z ludźmi.

Zastanów się teraz przez chwilę nad jakością komunikacji, której zwykle jesteś uczestnikiem. Czemu w procesie komunikacji często pojawiają się różne zakłócenia i bariery, które skutecznie uniemożliwiają nam przekazanie informacji? Jak je rozpoznać i z nimi walczyć? Co zrobić, by się skutecznie komunikować - zarówno werbalnie, jak i niewerbalnie? Jak rozpoznawać prawdziwość intencji naszych komunikacyjnych partnerów i patrzeć "poza słowami"?

Odpowiedzią na te pytania jest ten produkt. Pozwoli on na zwrócenie Twojej uwagi na umiejętności mówienia, słuchania i opanowanie mowy ciała, Nauczy Cię rozpoznawać przyczyny błędów komunikacyjnych i łagodnie rozwiązywać konflikty interpersonalne, wskaże ci proste techniki, dzięki którym usprawnisz swoją komunikację ze współpracownikami, szefami, partnerami.

Produkt ten przeznaczony jest dla każdego, kto na co dzień boryka się z trudnościami komunikacyjnymi, chce się dowiedzieć więcej na temat technik komunikacji werbalnej i niewerbalnej, jest ciekawy, jak rozpoznawać sygnały mowy ciała oraz dla osób, które po prostu chcą skuteczniej komunikować się z otoczeniem i lepiej rozumieć komunikaty skierowane do nich.

Symulacja decyzyjna trwa około 4 godzin, w trakcie których Użytkownik będzie miał możliwość wykazania się w wielu sytuacjach, które wymagają zastosowania swojej wiedzy i doświadczenia z zakresu komunikacji. Symulacja dla każdego będzie miała nieco inny przebieg - w zależności od postępów i dokonywanych wyborów, treść produktu będzie spersonalizowana.

20 typów angażujących ćwiczeń, międzynarodowe standardy będące gwarancją jakości treści merytorycznych oraz zastosowanie technik game designu pozwoliły na uzyskanie niezwykłego, angażującego produktu, którego wartość dodatkowo podkreślona jest unikalnym, malarskim środowiskiem graficznym (postacie i miejsca akcji są tworzone ręcznie przez utalentowanych ilustratorów).

Symulacja oparta jest na multiplatformowym silniku gry i ma na celu postawienie uczestnika w realnych sytuacjach biznesowych oraz skonfrontowanie go z ciekawymi, realnymi postaciami. Postacie we wszystkich produktach tworzone są poprzez zastosowanie profili osobowościowych bazujących na typach MBTI.

Do gory



Mowa ciała i wykrywnie kłamstw - międzynarodowy profil kompetencyjny

 6 
kompetencji  39 

wskaźników
behawioralnych

 61 
kryterów
merytorycznych

Profil kompetencyjny symulajca m-t-mProdukt powstał w oparciu o współpracę z zespołem trenerów, assessorów i ekspertów merytorycznych, jednocześnie realizując wysokie wymagania międzynarodowych standardów kształcenia. Symulacja fabularna realizuje założenia urealnienia postaci, miejsc i sytuacji biznesowych z zastosowaniem wirtualnej rzeczywistości realizowanej przez jeden z wiodących silników gier.

Szkolenie to pozwala na rozwój kluczowych kompetencji, badając je według kryteriów merytorycznych, zgodnych z międzynarodowymi standardami NQF. Zaawansowany algorytm precyzuje udział poszczególnych kompetencji w profilu ze względu na ich wagę dla stanowiska pracy.

Do gory

 


Trwałe efekty szkolenia

W ramach tego szkolenia, Użytkownik będzie miał możliwość zdobycia wiedzy dotyczącej najważniejszych zagadnień związanych z tym, jak poprawnie się komunikować z innymi ludźmi, jak ich słuchać, by lepiej ich rozumieć oraz jak czytać sygnały komunikacji niewerbalnej. Użytkownik będzie szkolony z charakterystycznych dla kierownika handlowego kompetencji poprzez sprawdzenie, czy w określonych sytuacjach Użytkownik prezentuje określone zachowania.
Po odbytym szkoleniu użytkownik powinien:

  1. Potrafić zrozumiale komunikować swój punkt widzenia.
  2. Wiedzieć, jak aktywnie słuchać, zwracać uwagę na potrzeby innych osób, dążyć do zrozumienia.
  3. Umieć stosować adekwatną do komunikatów mowę ciała i rozpoznawać jej znaczenie.
  4. Potrafić posługiwać się perswazją, wypowiadać się w przekonujący sposób.
  5. Umieć komunikować się pisemnie w zrozumiały dla innych sposób. 

Szkolenie implementuje międzynarodowe standardy oceny kwalifikacji (NQF) oraz sprawdzone koncepcje psychologiczne, co gwarantuje wartość merytoryczną treści.

Uznawane przez wiele międzynarodowych instytucji kształcących i zgodne z European Qualification Framework standardy zawierają:

    1. Opisy oczekiwanych rezultatów kształcenia.
    2. Kryteria oceny.
    3. Przyporządkowane rezultatom kluczowe kompetencje.

Do gory

 

 Jakie korzyści osiągnie Użytkownik?

  1. Rozwinięte zostaną kompetencje komunikacyjne.
  2. Wzrośnie efektywność komunikacji.
  3. Zdobędzie informacje na temat tego, jak rozpoznawać sygnały komunikacji niewerbalnej.
  4. Wszkolony zostanie przez zaawansowaną symulacje decyzyjną w postaci fabularnej wykorzystująca realne miejsca i sytuacje.
  5. Wcieli się w postacie oparte o realne typy osobowości (MBTI).
  6. Uzyska komentarze i porady z perspektywy praktyka.
  7. Uzyska łatwiejszą możliwość zmiany ścieżki kariery.
  8. Przygotuje go dobrze do wymarzonego stanowiska pracy.
  9. Uzyska certyfikat ukończenia szkolenia.

 Do gory

 

Wsparcie procesów HR

  1. Jest to innowacyjne rozwiązanie dla nowoczesnych działów HR.
  2. Produkt umożliwia oparcie strategii rozwoju kadr o uznane międzynarodowe standardy (NQF).
  3. Po ukończeniu produktu Użytkownik otrzymuje intuicyjny, automatycznie generowany raport.
  4. Jest to wsparcie dla zarządzania międzynarodowymi zespołami.
  5. Zastosowanie tego rozwiązania oszczędza koszty i optymalizuje procesy HR.
  6. Szkolenie zapewnia trwałość efektów szkoleniowych przez zastosowanie cyklu Kolba.

Do góry

 

Urealnienie rozgrywki

Treść jest najważniejsza - z tym chyba każdy się zgodzi. Niezwykle ważne jest również w jakiej formie ta treść zostanie podana. Symulacja fabularna daje możliwość pokazania w sposób urealiony całego bogactwa świata, relacji międzyludzkich, czy sytuacji w której się użytkownik znajduje.

Grywalne symulacje, przez zastosowane w nich technologie oprate o silnik gry, nie tylko dają możliwość odtworzenia złożoności świata w parametrach gry, ale urealniania sytuacji przez warstwę graficzną.

Symulacja stanowi alternatywę dla tradycyjnego formularza internetowego i zawiera:

  1. Poczucie konsekwencji własnych decyzji. Najtrwalej człowiek uczy się przez doświadczenie: na własnych sukcesach lub błędach, obserwując skutki własnych działań.
  2. Nieliniową rozgrywkę dającą możliwość przetesowania różnych rozwiązań każdej sytuacji.
  3. Fabułę symulacji, która posiada różne zakończenia zależne od dokonanych przez użytkownika wyborów. Daje to możliwość przetestowania różnych scenariuszy zdarzeń w wirtualnych, symulowanych warunkach, bez ponoszenia kosztów tych wyborów w rzeczywistości.

Inspirujące postacie

Realistyczne, inspirujące postacie tworzone są w oparciu o ugruntowane w koncepcjach psychologicznych profile osobowości. Osobowość postaci w symulacji reprezentowana jest przez ich zachowanie, komunikację niewerbalną, ubiór czy tempr głosu. Szczególną wagę przywiązujemy do zgodność i treści z teorią komunikacji, czy dobrymi praktykami komunikacji w organizacji.

 Do góry

Silnik gry

Zastosowany w m-t-m system stanowi dużo więcej niż prostą elektronizację papierowej wersji Assessment Center (dotychczasowe próby przeniesienia tej metody do postaci elektronicznej kończyły się reprezentacją treści w postaci testów). Zastosowanie silnika symulacji bazującego na silniku gry pozwala na stworzenie o wiele bogatszego świata realnych sytuacji biznesowych, w które w które wciela się użytkownik.

Unity logo Symulacja m-t-mTechnologia Unity3d to bardzo popularne środowisko rozwoju gier zawierające narzędzia do tworzenia interaktywnych treści 2D i 3D. Jedną z jej głównych zalet jest prostota publikacji aplikacji na różne platformy sprzętowe (PC, tablety, smartfony) i systemowe (Windows, Mac, iOS, Android).

Dzięki zastosowaniu tej technologii jesteśmy w stanie:

  1. Tworzyć znacznie bardziej złożone produkty niż tradycyjne produkty eLearningowe.
  2. Zwiększyć interaktywność tworzonych treści (co zbliża symulacje do jakości prezentowanej przez gry).
  3. Tworzyć produkty cross-platform (na PC, tablety, smartphony) z pełną możliwością synchronizacji między różnymi urządzaniami. Użytkownik może zacząć produkt na komputerze PC, a skończyć na tablecie.

    Do góry

 

Świetnie się sprawdza w codziennym życiu!

[Michał] Strażnik! - krzyknął w stronę zamkniętych drzwi Michał. - Proszę wyprowadzić podejrzanego.
Drzwi do pokoju przesłuchań otworzyły się i do pomieszczenia wszedł strażnik. Bez słowa poderwał skutego mężczyznę, który do tej pory siedział na krześle przy stole, wziął go pod ramię i wyprowadził go z pokoju.
[Adam] No stary, dziś to dałeś do pieca - powiedział partner Michała, gdy tylko drzwi pokoju przesłuchań zamknęły się za strażnikiem.
[Michał] Co masz na myśli? - odpowiedział.
[Adam] No jak to co - przyjaźnie obruszył się. - Mówię o tym, jak fajnie rozpracowałeś tego typka. Przyłapać go na kłamstwie w sytuacji, gdy juz się prawie wykaraskał - no to było mistrzostwo.
[Michał] A tam - żachnął się. - Po prostu zauważyłem pewne sygnały i zacząłem obserwować go uważniej, no i słuchać uważniej. Potem wystarczyło go przycisnąć i sam się wygadał.
[Adam] Mimo wszystko - powiedział, podchodząc do stołu i zbierając leżące na nim dokumenty i zdjęcia - zrobiłeś to po mistrzowsku. Skąd wiedziałeś, ze koleś kłamie?
[Michał] Nie uwierzysz - uśmiechnął się lekko wkładając rękę do kieszeni i opierając się o framugę drzwi. - Jakiś czas temu kupiłem sobie komputerowe szkolenie z komunikacji i mowy ciała. Wyciągnąłem z niego parę fajnych rzeczy, ale traktowałem to raczej jako ciekawostkę. Nie sądziłem, że przyda mi się to w pracy...

Do góry